tisdag 21 september 2010

Vi blir aldrig som dom från stan!

Pengar rullar in som de ska... för min kompanjon! själv är jag fattig som en kyrkråtta... Vilket suger!


idag fick jag pillat mig upp till min kära lilla Linnéa, vääldigt mysigt:), en när jag kom hem fick jag pluggat lite på religionen, sedan hamnade jag här... nu blir de duschen & sedan krypa till kojjs med datan & se på första säsongen av O3h;) likeee! 

Jag & min tulla för en herrans massa år sedan ;) haha!












Oskar Linnros!
Sträcker upp mina händer
Tror att det här kan vara början på nåt stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion

   Brukade hata mig själv
Måndag-fredag blev en kedja kring min fot
Men det är nånting ikväll
Som får mig att tro att vi kan gå

       Genom Eld!<3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar