måndag 20 september 2010

Kommer funka, måste funka?

heeej! 

nu sitter jag här efter många om och men... fick ringa glocalnet förut eftersom jag lyckades pajja internetet i Fredags.. och efter han hjälp mig med min bärbara sa han att de vara va att dra ut sladden & det skulle funka ändå, vilket de Inte gjorde.. Så de va bara att ringa tillbaka och sitta i telefon kö i typ en kvart, när dom väl svarade igen va jag tvungen att förklara hela historian igen & han fick hjälp mig med den bärbara, & då var de bara att plugga in sladden i den stationära så skulle de funka, vilket de INTE gjorde.... Då höll jag på att börja gråta så förbannad jag var, så jag fick ringa tillbaka ännu en gång och ännu en gång stå i telefon kö Igen.. När dom svarade igen fick jag förklara hela skiten igen.......! och tillslut fick jag fixat den stationära med..

Sååå, här sitter jag nu på den stationära & ska faktiskt gå & lägga mig så jag orkar upp imorn, dessa jävla tabletter gör mig så himla trött !! jaja, positiva tankar.. Snart är de studenten?? haha!

 imorn blir det till att ta i med hårdhanskarna med projekt arbetet..

Nu blir de sängen & första säsongen av O3h ;)


I own the night, and i don't need you ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar