torsdag 16 september 2010

Vi bara hoppades men fick se vad som hände!

Bra kajsa!!


Som jag såg här över, har även min kära kompanjon vandrat över till den mörka sidan & börjat använda bus.. Jag vägrar än så länge, de e för faan bara mitten på september... Suck!


Igår var jag & hämtade mina nya piller mot illamåendet..  (neeeej, jag är inte gravid) Tror faktiskt dom är riktigt bra, har ätit första måltiden nyss & mår inte jätte illa, Wiiin!!, liten tråkig parangtes är ju att jag inte får blanda dessa piller med alkohol


& duktig som ja är har jag redan dykt ner i mitt pluggande, religion, svenska, matte osv... såå nu kan jag inte sitta här & slappa mera!!


 Bilder från Portugal!




Mami & Papi!<3






 Bilder från Portugal!














Kickolooo!!<3










 Bilder från Portugal!






Josse & Andréas!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar