onsdag 15 september 2010

I became somebody through loving you!

Sitter här med min kaffe framför mig!, 
Har precis kollat på ett helt freeesch nytt O3h avsnitt, häärligt! Nu ska jag plugga en stund sedan ska jag faktiskt fixa lite här ute vid datorn, eftersom jag är ensam unge som bor här hemma nu för tiden då min bror har flytta till Norge, så tyckte min mamma att jag skulle göra de lite "mig" här ute... Vilket menas, Biiiilder :D, haha, inte ngn chock där direkt.. 


Imorgon har vi studiedag, gött!! Då kanske jag hinner att komma ikapp ännu mer, börjar verkligen få lite smått panik här hemma... Riktigt frustrerande, för utan lärarnas hjälp så är det ju vissa saker som förblir frågetecken.. menmen, what to do?, får hoppas att tabletterna kickar in snart & får mig att bli bra!


Nu ska jag ta på mig glasögona & dyka ner i plugget!




Bild från balen 2010!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar