onsdag 15 september 2010

BUS

jajaja isabell jag SKA göra en ny header haha! Ne den är inte så hemskt vacker men den är lite rolig tycker jag ! ;) De skulle stått våra politikval under hahaha :P

Nu orkar jag faktiskt inte med att skriva " haha " mer för nu ska jag snart iväg och jobba en timma. Har precis smörjt in mig med brun utan sol, JA JAG ERKÄNNER, bra är väl att någon erkänner. Sommarn gav ju oss inte den bästa färgen om man säger så.
(På bilden är den bus jag använder STINKER, men ger färg)

Imorgon blir det förhoppningsvis träning igen. Fan josse, vi får ta tag i detta nu! Jobb varje dag också denna veckan och de kan jag sääga också bränner kalorier, fyfan va jag svettas. (Städar) Jaja nog om allt nu ska jag snart stinka lite mer sen dra på mig arbetskläderna, Tjihoo!

PUSS K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar