tisdag 14 september 2010

nowere but up from here!


Satt förut & läste lite meddelande historik!, & jaa, i början skrev du dom finaste sakerna & allt efter tiden gick förändrades ditt sätt att prata med mig, du visade ingen som helst respekt för mig & jag började undra vad som hände med dig, än idag undrar jag vad som gick snett?, Men har kommit underfund med att du är inte min prins, du är inte den jag ska vara med.. & jag saknar dig faktiskt inte alls längre, & när du snubblar över mitt sinne känner jag inte längre ett hugg utan mer en lättnad! Du gjorde mig till en starkare person, jag bryr mig inte längre vad andra tycker & tänker, jag nöjer mig inte med "okej" jag ska ha "fucking awesome!!" haha, utan dig är jag mig själv & allt jag vill vara! All lycka till dig & din vackra tjej!;)





Ut & vandra med min bebis Amelia!, vi ska kolla solnedgången på favorit udden !! :)
 imorn SKA jag till skolan..!!! 























Kärlek vid sista ögonkastet- Maskinen!









1 kommentar: