tisdag 14 september 2010

politikooo

Såg att min älskade vän lyckats skriva två inlägg, de har man allt väntat på! ;)
Själv sitter här och har ont i ryggen (jaa, har suttit för mycket vid datorn ikväll) och snart ska jag väl antagligen kolla på idol. Man måste väl nästan följa det eller, jag vet inte.

Jaa, jag och isabell har inte riktigt samma åsikt om politik, även om partierna har väldigt mycket lika åsikter men olika tillvägagångssätt ;) jag känner det att de jag tycker och står för stämmer bra in på det partiet jag kommer rösta på, så är de bara.

Nu i helgas(?) hade jag de underbart! På fredagen satt vi några tjejer hemma hos isabell och drack vin och annat och hade jävligt trevligt, alla däckade vid 12tiden haha. På lördagen så var de fest hemma hos Isabell vilket slutade upp som en mycket lyckad och bra kväll, bästefolket var änna där. ;)

Nu har jag förmodligen ändrat mina kvällsplaner och skiter i idol ikväll och drar istället ner till Isabell och sätter mig och tjötar men hon och emilia ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar