tisdag 14 september 2010

If i could turn back the hands of time!

heeej !

jaa, det va ju verkligen inte igår jag va här inne  & skreev... har helt enkelt varken haft tid eller lust.. menmen!
Lovade ju att jag skulle ta tag i de när skolan började.. men det blev de inget av.. har mått sjuk dåligt från & till hela tiden, & börjar bli jävla trött på´t.. menmen, nu fick jag iaf tvingar doktorn att skriva ut ngt som ska dämpa mitt illamåående & jag hoppas verkligen det funkar.. annars vet jag inte vad jag ska ta mig till, skolan får ju lida som bara faan.. inte bra alls.. Lite osäker på om jag kommer klara alla kurser eller om jag kommer kugga på några. jaja, det får vi helt enkelt se på, ska försöka iaf::)

Bortsett från skolan är mitt liv rätt meningslöst.. haha, jag måste verkligen snart hitta ngt som peppar mig.. vad gör jag om dagarna?, tv, försöker plugga, sover... herregud vad jag sover, känner mig som en 90årig tant... hum, jaja... jag försöker iaf hitta ngt, & jag tror jag är på rätt väg;) vi får helt enkelt se på det med! :)

Jaap, snart val också.. jag har redan bestämt mig vad jag ska rösta på, & min kära kompanjon med;) att vi kommer rösta så sjukt olika är ju skoj :P haha! Det mesta kommer vi överens om, men när de kommer politik tänker vi helt olika.. vilket jag aldrig tänk på förr!, som tur är har vi båda kommit underfund med att vi inte ens ska diskutera detta, blir bara griniga miner då.. Likt förbannat är det ju allt som snackas om nu, inte så konstigt kanske.. men irriterande, många kan ju liksom inte acceptera att folk tycker olika, & bara för att jag inte tycker samma som dig har du ingen rätt att idiot förklara mig;)

Nu ska jag dyka in i mitt pluggande, Suck!


Btw, min älskade bror har flyttat till Norge:(, så nu är jag ensam kvar här hemma!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar