onsdag 22 september 2010

De rullar..

Allt rullar på riktigt bra nu alltså. Jag har de jävligt bra där jag är för tillfället. Jag har jobb, mina närmsta är underbarast och allt är liksom bra! Fan va härligt de känns.

Om ca två veckor ska min jobbarkompis sluta på jobbet (ska opereras, och vet inte när hon kommer tillbaka) så då måste jag ha lärt mig varje hus utantill och vart alla hus ligger. Blir tajt men de kommer jag klara av. Sen är jag verkligen så himla glad över chansen jag fått på Vann, snälla kajsa gör inte bort dig nästa  vecka så du mister chansen.. Ne, de ska jag väl klara av!

I helgen åker jag och babe till mamma, får ju passa på nu när jag är ledig i helgen, vet inte hur jag kommer jobba alla helger framöver (FÖRHOPPNINGSVIS EN MASSA) så de är en bra helg att åka. Det blir väl bio och shopping och sånt mysigt får jag hoppas. Och träffa min älskade mammaaaaa :)

PUSS K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar