tisdag 21 september 2010

Ny hårfärg, ett till jobb!

Nu ska jag alldeles strax iväg och jobba och tjäna lite pengar. de är väl aldrig fel? Och ja juste för er som inte visste är jag väldigt mörkhårig igen. Skippade de tråkiga slingade. Kan vara jättefint på andra men inte på mig. Känns skönt att ha en mörk go färg i hela håret :D

Fick de andra jobbet också föresten ! (TROR JA, borde jag iaf) Fick ett mail om att dom ville ha med mig i deras team osv och att jag skulle maila mina uppgifter samt banknr så jag kom med i löndesystemet. :P Men sen har de vart tyst? Äsch, dom har säkert bara mycket att göra nu för tillfället! ANNARS FAN VA GÖTT! Detta jobbet var verkligen något jag ville ha! Kul och spännande jobb och framförallt en erfarenhet.

Man kan väl säga att jag har samma hårfärg som min kompanjon nu, aa man ser ju skillnaden från vad jag hade innan. 
(EDIT!, som den hårfärgen jag har på headern kan man också säga) 

Nu ska jag inte skriva en längre text haha. PUSS K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar