tisdag 20 juli 2010

Tillbaka!

Men hej igen!

Nu har jag inte uppdaterat på en vecka märker jag. Men fy vilken underbar vecka det har varit.
Jag var ju i ystad som sagt en hel vecka och jag kommer lägga ut bilder där ifrån lite senare. :) Sedan dagen efter vi kom hem festade vi på smögen. Skönt att vara hemma igen samtidigt som det är skönt att vara borta från visssa skitsaker, men man blir ju fanimej påmind ändå. jaja. Snart finns det inget kvar, skönt..

Idag ska jag föresten ha kalas för mig. Jag fyller ju 19 år på torsdag så jag hoppas på goa paket idag, inte för att jag tror att jag kommer få så jätte mycket men. haha. Pluttelitet kalajs. Men nu när jag kollar på klockan ser jag ju för fasen att klockan är kvart i MÅSTE ÅKA TILL JOBBBET NU.

Önska mig föresten lycka till. Ska besikta bilen idag, och min bil är årsmodell -94 så man vet aldrig hur det kan gå. HAHA

PUSS K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar