torsdag 8 juli 2010

Kors i taket!

Ja, kors i taket. Jag ska åka och gymma snart. Haha får väl försöka göra något bra. Att försöka sluta med det onyttiga är ju SKIT svårt, så nu får ingen komma och säga att det är så himla enkelt, för det är det verkligen inte för mig. Särskilt inte när man jobbar på en mack.. haha.

Gymma var det ja.. Juste ja, jag ska ju åka till Ystad med älsklingen och bäste stockholmarna på lördag.. (fast de kanske jag redan berättat?) Det ska i alla fall bli riktigt skönt och mysigt att bara komma iväg en vecka tycker jag, rykten säger ju också att de ska bli 28 grader varmt och stor sol. 

Jag vet inte vad det är, men jag är så mycket gladare nu för tiden tror jag? Det känns så iaf. Men det är nog bara för jag har en underbar omgivning och vänner som jag älskar. ( HAHA vad jag smörar nu va? )

Nä nu börjar jag bli hungrig så nu får jag köra järnet till väjern så jag hinner gymma. Sen ikväll åker jag till kajsa och nanar där! <3 



PUSS K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar