måndag 5 juli 2010

Alingsås

Proppmätt och lycklig!

Ja precis. Jag sitter hemma hos min mamma i alingsås med pontus just nu. Vi kom hit vid fem förut idag och nu har vi precis käkat grillat kött och sallad. Och nu har jag också fötterna i ett fotbad, jag har inte tagit hand om mina fötter efter studentveckan och balen, stackars fötter. Men nu ska dom bli fina igen :) !

Imorgon ska jag och pontus åka till göteborg och shoppa. Eller ja, pontus ska handla en jävla massa och jag har inte lika mycket pengar men förhoppningsvis råd till något ;D min lön är nästan slut? hahaha. Jag MÅSTE köpa en present till bellsan också. Jag hatar att bara köpa något, för jag vill ge henne något hon verkligen vill ha, vilket är svåååårt. vad vill du ha hjärtat? 

Uppdaterar imorgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar