onsdag 21 juli 2010

Flow Ball - Maskinen!!

heeheeej!!

Äntligen är dagen här, då jag äntligen ska åkaaa!!, fyfaan va pepp jag är! Sol, bad, Öl & alla tusen underbara kusiner!! åhåå, skoooj:D!
Fick inte skrivit ngt igår för min bror satt här hela kvällen, sen fick jag pillat mig upp till min käraste Oscar som faktiskt fyller 18år idag! ojoj, ännu en Front på krogen;D Grattis till dig pojken min!!:), sen träffade jag maffran en sväng & fick ge henne en kram!:)

Har ju inte uppdaterat ngt bra sen i Torsdags & det beror ju självklart på att lilla jag har kört en sjuhelsickes räjs på krogen hela långa helgen..! I Torsdags va jag ju som sagt på personalfest, gick faktiskt riktigt bra, sen åkte jag till kanten i hunnebo och flumma runt! haha, sen i fredags var det ju 20-kalas till Gabban:)!, skojskoj, satt hemma hos henne & tjöta ett jäkla gäng med damer, sen drog vi oss ut på bryggan & Hamnen4!! I lördags fick jag & josse för oss att gå ut igen, så japp det blev så att vi förfesta hos henne med alla duudes, sen blev det hamnen4 igen ;), & i söndags skulle jag ju egentligen bara ligga hemma & ta igen mig, men nejnej.. Ut till Kb & sealodge, sen samels buu, sen ner på bryggan & käka Dokii.. Jag höll mig relativt nykter så det blev tidig kväll, tog taxi hem vid 2 typ:) 

Haha, där fick ni er en sammanfattning av min helg ;)

Nu ska jag dra mig & äta & packa det sista.... Blir nog inte ngn uppdatering på en vecka, men man vet aldrig så håll utkik;) Annar uppdaterar väl min kära kompanjon;)

Hoppas ni får en underbar vecka, ta hand om er, så syns vi om en vecka :D!

Hoppas på att vara såhär brun när jag kommer hem ;)


LOOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar