söndag 4 juli 2010

Mys

Oj, dålig uppdatering ;) ja som jag skrev i fredags så var jag i brastad. Kvällen slutade med att jag joachim och pontus åkte ner och åkte wakeboard. Jag skulle också egentligen åkt men de var så många maneter ;) hehe.

Igår var en helt underbar dag. Åkte hem från brastad och la mig på sant görans ö med linnea och isabell mflr. Och sedan åkte jag och isabell en liten tur ;) Sen på kvällen hämtade vi pontan och så åkte vi ner några stycken till hästedalen och spelade beachvolleyboll(?) och grilla. MYS. Sedan åkte vi hem till isabell och spela lite familijegeni. Jag och pontan förloorade. Ovanligt?

Här är lite bilder från de senaste dagarna. Några bilder är från utgången i onsdags då vi var på kuddrum på smögen :)

PUSS KAJSA





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar