fredag 9 juli 2010

David Guetta feat Fergi - Gettin' over you !

Hej!
Gud!, det känns verkligen som all min energi verkligen bara runnit ur mig! jag vaknar på dagarna dricker kaffe & inte gör ngt vettigt!, sen går jag och jobbar, sen hem och inte kan somna, sen sova länge på dagen-.- Usch, tråkig rutin! Jag hatar verkligen att behöva "nöja" mig, göra ngt som jag egentligen inte vill, utan bara för att jag måste..UÄCK!  Jag vill verkligen härifrån, behöver fylla på med ngt, Någonting måste verkligen hända snart känner jag!, Något positivt och skoj, antar att jag längtar till portugal! Sjukt att det var tio år sedan jag va där sisst, även då var det bröllop! men tror jag kommer uppskatta det mer denna gången :), Min älskade Kusin Diana ska ju gifta sig med Nuno! LOVE!

Men ikväll jobbar jag sista dagen!, sen imorn är det kanaldagen!!!! Ska bli riktigt skönt att släppa loss, va jävla länge sen nu känner jag ;) haha! Bara massa favoriter som är där, bara top notch(stavning) folk om man säger så;), tyvär är inte min kära Km hemma så hon missar det:(.. men hon får det nog nice i Ystad!, Tvillingarna Ljungberg kommer också förbi en sväng, Härligt!!


Utsikten från Elons Bue!
Sjukt vackert!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar