onsdag 7 juli 2010

Kings Of Leon- Use Somebody!

Sitter här och dreglar över min palett som jag fick hämtat igår, Äntligen!!!, Det kommer nog inte bli allt för många utgångar utan en klick färg på mina ögonlock!, kulörerna är jätte bra! Fast måste använda en primer för bästa effekt & hållbarhet!, en skugga va redan paj:/, men det va en orange så det va ingen fara:) haha!



Ikväll blir det jobb... sådär sugen, men pengar är ju aldrig fel..;)! jobbar min sista dag på fredag, så missar tyvär Petter också.. SUG! Sen ska jag glida runt resten av sommaren!
På lördag är det ju kanaldagen, då blir det party till max:), ser verkligen fram imot de!, Joanna & Malin kommer, skooooj! har inte träffat dom sen vi va i Gran canaria! För ferre i Elons bu, sen som tradition äta pita! och sen får vi se vart de bär av :D


Bild från förra året!!
Kajsa, Linnéa, Jag & Martina!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar