måndag 12 juli 2010

Kings Of Leon- Sex On Fire!

Well hello babes!

Jag är tillbaka igen, dåligt med uppdatering... ILLA!, Det jag tycker är lite små kul är att oftast är det fler än två inlägg eller inget.. Meeen.. sen sist här det vart lördag & söndag;), Jag är bra klipsk ibland! haha!
I lördags va det ju Kanaldagen, så satt på Nya altanen & myste innan! Tiden bara rann iväg & plötsligt va klockan redan tolv så det va bara att vandra neråt, dock började folk redan gå hem.. Men jag fick mig min shot sen va jag nöjd! Så kvällen blev rätt "tidig", men verkligen jätte mysig :D!

Idag har jag försökt skriva lite... vilket kanske inte gick jätte bra, men fick iaf till en sida.. Jag saknar glöden jag hade förr, då orden bara rann ur mig!:P, Nu sitter jag väl mest & väntar på att tiden ska gå lite fortare.. Ska se på bio med Bebis ikväll, Eclipse!!!! Åh:) Kicko va på den inatt & sa att den va riktigt bra, låter verkligen Perfaa:D

Idag kan man väl säga att det är första dagen jag är ledig , Heeerligt ;), Imorn ska jag åka in med mamí & köpa ny mobil!, Tänkte bara säga att jag pratade med min gudmor för ngn dag sedan, hon är nere i Portugal!, hon skrev & berättade att det var 38grader där nere nu & det kommer bli varmare! UNDERBART!!!! Om 9 dagar åker jag ;)))))))


Slänger faktiskt in en liten bild på de Lyckliga paret:), Min älskade kusin Diana & hennes blivande Nuno!, Hope she doesn't kill me ;)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar