måndag 5 juli 2010

Hej igen!

Jag vet jag är as kass på att uppdatera.. men jag har verkligen inte haft ngn ork alls!, Kommer inte kunna skriva ngt positivt alls ändå liksom!, haha!Men min kära kompanjon håller er ju uppdaterade så ni får helt enkelt överleva;)

Jag har iaf haft jääätte mysig morra med käraste Johanna!, Helt underbart!
Mycket som hänt på sistone och jag kan inget annat än försöka mig förstå hur folk tänker!, Så enkelt saker kan förändras, folk kan sjunka i ens ögon så fort men dom kan också höja sig.. Det är konstigt hur fort saker&ting sker, från att vara till att inte vara.. Från att älska till att hata, från att leva till att dö.. Men antar att allt som händer har en orsak..  Jag kan inte hjälpa att jag börjar tröttna, allt skitsnack, allt falska leenden och ord... Det som stör mig mycket är folk som förändras, hur faan kan man gå från att snacka varje dag till att bli som främlingar, hur kan en person ändra sig så mycket att man inte ens känner igen ngt hos den?, Förändring kan verkligen vara bra, men ibland inte alls.. Jag har varit så naiv i många tillfällen och blundat för förändringarna många har gjort, men helt plötsligt som en knyten näve i mitt face har jag insett de.. Jag själv har också förändrat mig.. Självklart är jag inte samma person nu som för några år sedan, men jag behandlar fortfarande folk med den respekten dom förtjänar!
Men för tusan jag är bara 19år, jag har hela livet framför mig! Jag antar att folk kommer & går i livet!, Ibland önskar jag att man kunde fått behålla dom lite längre, men livet har sin gång & det är bara att gilla läget liksom. Det finns personer jag saknar så sjuukt mycket som försvunnit, men det finns också personer jag är glad att slippa.. Jag saknar näheten, men jag har märkt nu att så mycket har förändrats.. speciellt du, inget av det jag föll för finns kvar.. Det gör allt så himla mycket lättare !:)

Men jag säger en sak!, mycket har sårat mig, men jag lever fortfarande & vet att allt kommer bli bra! Du fick mig att må bra, men jag kommer må bra utan dig med, du fick mig att känna mig vacker, men jag kommer känna mig vacker utan dig med!, Det låter dumt men jag älskar mig själv & är stolt över personen jag har blivit! Du kommer inte få mig att må dåligt igen, du va helt enkelt inte rätt!, Tusché;)

 Idag är det 16 dagar tills jag åker till Portugaaaal!!!!!!













Kössen / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar