torsdag 15 juli 2010

That's what i'm here for- Jason Castro!

Heey!


Här sitter jag igen, trött som ett as & väntar på mitt kaffe;) haha, vilket liv jag har:P
På tal om liv så lever mitt nu!, fått nytt jobb som jag börjar efter resan! Käraste Kb hooked me up!;), & som grädde på moset blev jag bjuden på personalfest av chefen him self!, så ikväll blir det party, efter planerar vi att dra oss ut på bryggan & bränna lite kalorier! Finally!!!!

Om en vecka nästan precis är jag framme hos farmor & farfar i Portugal!, Vi är nog dom sissta som åker ner!, alla kusiner är typ redan nere tror jag??, Sofia åker imorgon vet jag ;) haha! vi åker ju ner med tio, hans dama & fyra barn, sen är det min familj & josse.. Åhååå, längtar sjuukt jävla mycket!

Igår hade jag en superduper mysig kväll på min altan med några favoriter!:), fy tusan vad jag uppskattar sånnt, det lilla som inte kostar för mycket ;)

Nej nu får jag springa iväg & fixa vad jag ska ha på mig ikväll & städa lite på mitt rum som för "ovanligheterns" skull ser ut som F A N! haha!


Hittade inte ngn bild från Portugal, så därför får ni en gryyymt snygg bild på mig ;) haha!

















P.s Jag jobbar på våra nya banner;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar