onsdag 23 juni 2010

Tjugotredje Juni

Alltså, tänkte bara upplysa er som inte vet att jag haaaar pojkvän, i'm sorry men det är hela sanningen. haha. 

Idag kan man väl på något vis förknippa som vår dag. Vi har 3 år och 2 månader idag. Tänk att för så länge sedan och lite längre bak träffade jag bara dig i brastad, det var egentligen inte dig jag skulle träffa utan andra folk man snackat på msn med. (jag vet) haha men i alla fall, det var dig jag la märke till, du var blyg, sa inte speciellt mycket, och jag har en tendens till att smågilla det där. Sen när vi träffades första gången så sa det bara klick, det var så det var. Och ganska snabbt efter fick alla veta att det var du och jag. 

Nu under alla dessa år, (lite sjukt att jag kan säga så faktiskt) så älskar jag dig mer än vad jag gjorde när vi träffades. Det vi har är starkt, mysigt, underbart och du är min bästa vän. 

Det har varit du och jag i 39 månader, 1150 dagar, 27720 timmar, 1663200 minuter och jag är inte nöjd än. <3

Dessa är väldigt gamla bilder, men det var som igår, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar