söndag 6 juni 2010

Frågan  är egentligen om de verkligen räcker? Jag tror inte alls de bara är de som sagts. Det är något mer som inte kommer ut eller som kanske är för töntigt/onödigt att dra upp, vad vet jag? 
Det enda jag vet är att en viss person chockade mig här om kvällen. Jag önskar bara att personen i fråga kunde ta upp det med en utan alkohol eller kompisar bredvid sig. Men vill man inte lösa ngt så vill man inte. Som du sa till mig här om kvällen. Från och med nu så ska vi prata om det är ngt, aa jo..


Det handlar inte bara om mig, de är något mer. Men glad att jag fick se denna sidan av dig, och att jag vet exakt vad du tycker utan att egentligen pratat med mig. 


Om du kunde sagt direkt vad det var, utan bara små ord. Så skulle detta vara lätt att ta, är bara chockad. men kanske också glad. Vet inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar