onsdag 23 juni 2010

Talking!

Puss på inlägget under!!!!

______________________________________________________________________

Har typ precis lämpat av sötnosen vid bussen, helt underbart mysig frukost har vi haft :), Hon är riktigt go Johanna! När vi satt och snackade förut sa hon att det hade varit jävla bra om man kunde trycka Ctrl+Z, ni vet.. Ta bort typ!, och visst jag hade gärna haft den knappen fast ändå inte... jag hade velat radera att jag träffade dig för de blev som de blev, men samtidigt vill jag ju inte ta bort tiden vi  hade tsms(?)

Insåg förut att jag är den ända bland mina tjejer som är singel.. haha, yeeehey jag kommer ha kul i sommar;) Men jag klagar inte, jag vill inte ha ngt förhållande.. Jag vill vara själv & kunna vara precis vad jag vill! Jag viill inte känna saknaden till ngn.. Jag hatar den!, Så nu hoppas jag på fintfint väder och många ute kvällar med nice people!

Nu kommer strax mina bäste tjejor!, blir att lägga sig i solen & ikväll blir de JOBB!! Härligt!!




















Pussen / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar