tisdag 22 juni 2010

Beslut

Hej! Jag har jobbat idag från 08,00 - 14,00 :) Det var ganska skönt att jobba idag faktiskt, de kändes som om jag gjorde något för en gång skull. Påväg hem köpte jag mig ett gymkort också, BRA KAJSA. Nu ska de användas flitigt varje dag när jag slutar kl 14,00 ;) vi får se hur detta går.

I alla fall. Jag kan serre inte bestämma mig om jag ska klippa av mig håret, det är sviinigt svårt alltså, så jag kommer lägga ut lite kort när jag satt upp håret och när jag har mitt vanliga. Och om det finns någon snäll liten själ som vill hjälpa mig där ute så är de bara att kommentera.
Detta är verkligen så svårt, för jag vill både ha långt och kort. Men är så hemskt trött på det långa, alla har de? Det är väl bara hår eller hur? Och jag kommer ju inte bara klippa av de, kommer ju klippa till det på ngt vis, ingen aning..

Här kommer lite bilder även om ni vill se dom eller inte ;) De bilderna när jag har satt upp håret så är jag medveten om att jag ser lite rolig ut. haha. men vem bryr sig? PUSS KAJSA

7 kommentarer:

  1. Jag tror du skulle passa jätte bra i lite kortare, som på bildern :) Skönt med lite kortare hår nu på sommaren också + att det det jäkligt fräsht ut :D

    SvaraRadera
  2. INTE klipp!! visst om du känner dig trött på det långa men tänk att du kommmer även tillslut tröttna på det "korta" med! och nästan ALLA som har kort hår vill ha långt elr iaf längre! :) och även om man tänker att det finns löshår så är det pain in the ass att sätta i det och hålla på att pilla med! bättre all natural! och du har fint hår med! hahaahh va långt det blev nu.... men aa bara min åsikt!

    SvaraRadera
  3. aafan, jag var ju redigt kluven alltså, kunde inte bestämma mig. och så får jag två kommentarer som svarar olika, BRA DÄR ;)

    SvaraRadera
  4. Tycker du ska klippa av de, jag älskade mitt korta och tröttnade inte en sekund på de :D! Du kommer bli råå snyyg! puss babe !

    SvaraRadera
  5. haha men vem fan är det som tjatat ett år på att få längre hår ? :P sluuuuuta ljuuug :P

    SvaraRadera
  6. INTEKLIIIPPPP!!!! man ser så fyrkantig ut med kort hår! hahahah, nej men du har ju fint långt hår så låt det vara och låt det växa äännu längre! =) om du tröttnat såpass på det så är det bara att lära sig göra olika frisyrer! och det blir mer o arbeta med när det är längre! ;)

    SvaraRadera
  7. Men nu snackar jag mitt KORTA!!!!, inte den konstiga längden jag haft nu ett tag ;D köööööös

    SvaraRadera