måndag 7 juni 2010

heey!

Suck vad jag hatar att vakna ensam.. De suger verkligen ! (:
___________________________________________________
Jag tycker verkligen man inte ska "tjöta" med varandra på bloggen.. Nivet, den ena skriver ett inlägg som den andra fattar är till den och tvärt om.. Känns väldigt onödigt! Men en sak är M om du tycker och tänker så om min kompis så fine!, gör de... men skriv inte att alla andra också gör de, för de stämmer inte!, du kan inte snacka för alla.. Och K har ställt upp för dig till tusen, verkligen hur jävla mycket som helst.. och att du nu börjar snacka om att hon bara vänder ryggen till, det är bullshit och de vet du med! Du borde verkligen tänka efter vad du säger till henne, för en bättre vän får du leta efter! Och fine hon kanske gör ngt dum "själviskt" på fyllan som att ställa sig framför dig när du speglar dig, men för helvette alla gör vi dumma saker då.. men de gör inte henne till en sämre person för de!! 
Tycker det är sjukt av dig att säga de du gjorde, och ngn stans i ditt huvud har de slagit slint, för jag vägrar att tro att du är denna personen!


Jag älskar mina vänner överallt annat!, och jag gör vad som helst för dom!, Kajsa, du kan vara ett pucko ibland! Men för helvette, som att jag inte är de då ?? haha!, Jag älskar dig vännen, vad du än gör på fyllan :D!
I loveee you! !!

















PUSSEN / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar