söndag 27 juni 2010

Tillbaka!

Ja, då var man tillbaka i bloggen igen. Har haft ett litet midsommarfirande och därför blogguppehåll. Det är ju skam att uppdatera på midsommarhelgen tycker jag. ;)

På fredag hade jag ruggigt kul. Dagen började med jobb och efter det stack jag till brastad och lekte lite midsommmarlekar med folk och sedan drog och baby vidare mot tången. UNDERBART. I lördags blev det jobb och sen bara mys hemma hos min boy. Och idag har jag jobbat och sedan umgåtts med goa damer.

Nu sitter jag här med min kära kompis Isabell och vi ska precis sätta på "the stepfather" en riktig rysare och sedan får vi väl tona ner med "farsan" tycker jag. Annars kommer vi inte somna. Vi kommer säkert vakna inatt med av att vi ligger sked. men haaa gär de??

PUSS LÄGGER UT BILDER IMORGON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar