fredag 18 juni 2010

Back in the game!

Jag är tillbaka För FAAAN!, Det är ju sommar och varför lägga ner energi på fel saker?, det gör vi när vi går i skolan, inte nu... Nu lever jag för idag, för jag vet inte vad som händer imorn! Hoppas ni saknat mej ;)
_______________________________________________________________________

Under mitt lilla öppehåll har jag hunnit gått på sommarlov, fyllt år, vart på malmön & festat en del!, Helt UNDERBART!
Idag är de fredag & mina päron är inte hemma, så FF alltså haha!, får se vad kvällen bär med sig, men jag hoppas på myys på altanen med några favoriter! :D
Fortfarande inget sommarjobb.. De är ju sådär... men, vad ska man göra liksom ? ;)

Nej, nu ropar solen mitt namn!, Ut och jobba på brännan :D!!!!

Bara en liten parangtes, JAG FICK MITT PALETT I FÖDELSEDAGSPRESENT!!!!!! !!!
























Kösss / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar