söndag 16 maj 2010

tjena mittbena

Tjaaa! Kajsa is skriving now.

Gud va skönt det har varit med lååånghelg. Har spenderat några dagar uppe hos min underbara mamma, skönt att komma dit och få äta mammas mat och bara vara där! =) Resten av helgen har jag varit med babe, inatt sov vi här eftersom jag skulle upp och jobba imorse. Äntligen lite jobb igen.. Jobbade ju förra månaden och har inte fått min lön för det, men det var någon lapp som kommit bort, så nu hoppas jag på en fetinglön den 25:e Haha.

Jag har vart nere hos Linnea idag också ja, hon testade hur hon skulle fixa mitt hår till balen, hon är väldigt duktig på sånt tycker jag. Martina skulle egentligen görat på mig men hon är inte hemma så ofta så det blir lite stressigt. Jag har tänkt mig att jag ska ha håret spänt åt ena sidan och stora lockar, kommer nog bli bra!

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mera. STUDEEENTEN OM 2 VECKOR.. fyfan, gött, jävvlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar