tisdag 25 maj 2010

Längtar efter Närheten !

Jaap, nu är jag back in The game! minst två inlägg om dagen?, de borde jag ju klara :)!
Har precis vandrat in från altanen, där jag och Josse legat någon timme idag!, molnen började komma smygandes så vi vandrade oss in!, va nere och höll Km sällskap förut när hon gjorde naglar, nice:), imorgon är de min tur!

Jag är så sjukt trött på skolan idag, vill bara att de ska bli sommar, med varma kvällar, heta dagar & massa myyys!, Längtar!, De va väl antagligen allt som hände i helgen som gör att jag längtar så mycket ifrån allt(: Vill bara tat lugnt, men kan på ett annorlunda sätt!? Äsch, skit samma! Som man bäddar får man ligga! 
Skulle ju inte tackat nej till sommarlov nu.. Komma ifrån allt & alla som jag vill, bestämma själv vad jag vill göra om mina dagar!, bara ligga och steka om jag får välja :D Vill till Portugal NU!!!!!!
Har oxå bestämt oss för  att åka utomlands efter sommaren!, Grekland eller Spanien är då frågan ?

Snackade med Amelia förut, utgång planerad till helgen!!!, Skoj som faan ska de bli, kan inte komma ihåg sist vi va ute! (: Vi kör på LL & kanten, struntar i att baden har öppet!

Lägger upp några bilder från helgen! (:


Reaching for the stars!
















Massa vin och tjöt!












 Dagen efter, lite smått sletna!












Pussen/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar