söndag 30 maj 2010

Goddag!

Kvällen blev verkligen inte som jag planerat.. Jag orkar inte med all pissig drama, folk som inte tål alkohol & inte har respekt för mig... Kan du inte säga vad du tycker och tänker om mig när vi är nyktra behöver du inte öppna munnen i onyktert tillstånd heller;)
Va ju meningen att jag skulle ut på krogen, men humöret blev pajjat rätt ordentligt... Jag hade inte vart ngt bra sällskap där så jag bestämmde mig för att gå hem(: Fick sällskap, inte helt fel :D haha!

Nu blir de att gå på prom med bäste Maffran!, & imorn kör vi på i skolan igen.. Massa underbara slutprov, så det blir till att plugga massssssaa denna veckan!
På torsdag tar ju damerna studenten oxå!, Duktiga töser :D

Kvällens töser !
Baby Emch!
















 Mais!
















Kb!
















Pussen /I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar