onsdag 12 maj 2010

Data nörd?

Japp, sitter ännu en gång framför min kära data med en kaffe kopp & lyssnar på musik!
Gårdagen spenderades med kära Kb!, Massa tjöt & mys!, Har saknat den lilla kisen, riktigt brun och fin va hon!:)
Mammsen kom & hämtade mig förut... Så nu får vi se vad dagen har att erbjuda!, Kanske hjälpa päronen att bygga på altanen?.. eller röjja på mitt rum, det ser ut som någon har släppt en atombomb där..

Kan ju bara tillägga att min bror har köpt en så kopiöst dålig bärbar hårdisk, Den suger pung!, Så nu blir de till att lägga över bilderna på den stora burken igen....YEEY!

 Jag & min tulla i Spanien 2009!











Hade ju inte varit fel att bli egrann brun!, Dock klarar jag mig utan äckel ärren på magen!











Pussen/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar