måndag 3 maj 2010

Hejhej HALÅ!

Haft en riktigt bra dag ;), Bortsett från fittskolan..! 
Lekte med Linnea en sväng, åt go mat & satt i solen och snackade :), Efter de åkte jag med far ut & kollade på match!, K-hamn vs Strömstad!, Kungshamn vann :D

Jag blir bara så trött på allt precis nu... Jag orkar fasen inte vara "The bigger person".. Jag har gjort vad jag kan.. Bollen ligger inte i mina händer längre... 

Jag älskar min musik, de hjälper vid alla humör jag har:), Är jag ledsen, tröstar den mig. Är jag glad, peppar den mig osv.. Underbart!

Låtar som spelas mycket nu:
Maskinen – Buffalo Blues
 Edward Maya Featuring Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit
 Inna – Hot - Play & Win Radio Version
 Alicia Keys Featuring Beyoncé Knowles – Put It In A Love Song
 John Mayer – Daughters
 Pitbull featuring Nicole Scherzinger – Hotel Room Service Remix
 Mayday Parade – I Swear This Time I Mean It
 The Script
 Rise Against

& mycket mycket mer ;) 

 Jag & bebis när vi gjorde våra tattoos:)













Pussen / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar