tisdag 25 maj 2010

nya naglar!

Hej!

Jag pratar nog för oss båda när jag ursäktar för dålig uppdatering;) tycker det är lite kul att se att det är så många som går in och kollar även om vi inte uppdaterar. Jag vet faktiskt inte varför ni kollar in på denna bloggen? Varför gör ni det föresten? Kollar ni bara för att ni vet vilka vi är och för att ni är nyfikna om vad vi skriver om eller tycker ni att det är löjligt? Svara!

Själv sitter jag här med nya naglar, dem blev riktigt långa denna gången. Riktigt snyggt nu med de växer ju ut så fort så snart får jag väl fila ner dem igen. Halv 6 ska jag sticka till jobbet på en kurs ska väl bli sisådär kul eftersom jag så fort som möjligt vill hem till baby ;)

Ska också försöka ta kort lite mer och lägga in mer intressanta bilder. Är så jäkla lat med att lägga in korten på datorn. haha. Men nu har jag i alla fall fått in ett kort !
(GLÖM INTE ATT SVARA PÅ FRÅGAN)

Puss K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar