tisdag 18 maj 2010

Heej hej HÅLA!!!


sitter med en kopp kaffe framför mig & funderar på hur faan jag ska hinna med allt jag skulle behöva göra innan sommaren börjar....?, Nu är de iaf typ två veckor till jag ska på bal & mina tjejor i Ua tar studenten.. Det är helt sjukt att man är så "vuxen" skulle tagit studenten!!?, Tacka gudarna har jag ett år kvar ändå!
Fick löshåret på posten idag, TACK Sandra dee! , passade mega bra & färgen va samma som mitt hår så nu behövs inte de velas med de, Sen är de bara beställa tid för naglarna & köpa skor som är kvar till balen iaf;),

Ska packa lite & sen hoppas jag på att min käraste kajsa ska till sin beby inatt, så kan vi ta sällskap på bussa. Åker till min käraste Beby Emch! :D

 Inte jätte bra bild men..
Ser lite iaf:)











 

Pussen / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar