fredag 19 mars 2010

Tjo bree!




 Miss you, hannipaj :)













Har äntligen kryat på mig en hel del:), känner mig mycket piggare idag:), Har börjat ta medusinen, UÄCK!..
menmen.. gör den mig bättre så är de väl värt de antar jag :)

Jag är trött på att hela tiden tänka på tiden som varit och hur det kunde ha vart.. Så jag har bestämt mig, jag ska börja se framåt ist för bakåt.. jag ska inte lägga så mkt energi på sånt som gått fel utan försöka göra situationen bättre framåt :), Jag tänker lägga ner det där med att bli kär, inget för mig.. iaf inte nu, kanske i framtiden vem vet;) Jag ska fokusera på att ha skoj och göra sånt som känns bra för mig:), Jag är trött på att försöka fixa förstörda vänskaper, Så det är de slut med oxå.. Jag har mina vänner och de räcker, varför försöka med ngt som bara får mig att må dåligt?:)

Nu ska jag fixa mig lite:)

Pussen / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar