torsdag 18 mars 2010

Eeheej!

Vaken ännu en gång..












Jag va ju hos doktorn igår, han trodde att jag hade grus i gallgångarna. Underbart, verkligen...Skulle iaf vila mig två dagar till så medusinen kunde börja verka... sen skickade han remiss till sjukhuset, jag skulle göra en gaskoblablabla, man kör tp in en slang i näsan så den går ner i halsen och magen så mäter den lite mojs där nere..
Så de bli ingen praktik mer denna veckan, får komma tillbaka till den på måndag och köra så de ryker:)


Asså min kära kompanjon, Du kan omöjligt tycka att färgen på bakrunden är snygg?.. Uäck!


Pusspuss/I

2 kommentarer:

  1. hahahaha. den är ju svinvacker haha! Ne men pillade lite med färger och design igår.. du får aändra om du vill ;=

    SvaraRadera
  2. Hahah, nej verkligen inte! :O, och jag har för tusan ingen aning om hur man gör :p

    SvaraRadera