måndag 15 mars 2010

nutrilett

Tjosan i trosan!

Nu börjar jag bli gött förbannad på stylebystars! Beställde hem en klänning innan nyår som inte passade. Har väntat på pengarna i över 2 månader snart. Dom har sagt flera ggr att de satt in pengar på mitt konto, men de kommer inte in några pengar. Beställ ALDRIG där ifrån säger jag bara!

Så nu i veckan ska jag kontakta kronofogden så dom får lösa detta med dem, de kan bli skoj ;)

Jag borde egentligen inte sitta här, har massa jag måste läsa. Min svenskabok som ska vara utläst till nästa vecka och jag har 200 sidor kvar. Och så ska jag läsa igenom nationellaprovethäftet tills imörra! Jisses. Men snart är de studenten och då kommer jag inte ha massa sån här skit!

Juste ja, mina modifastpåsar har tagit slut nu men hade ifs bara 4 st.. Nu har jag börjat med nutriletts pulver. FYFAN va de smakade skit. Men den som vill vara fin får lida pin ;)

Puss / K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar