onsdag 17 mars 2010

Heeheej!

Blev helt full i skratt när jag läste kajsas hälsning här nedanför.. "tjosan i trosan" hahah!, Bra knäpp asså:P

Nu har jag alltså vart hemma i tre dagar.. spydde i måndags påväg till M.. yeey!, och igår låg jag hela dagen i sängen och kunde typ inte röra mig så illa jag mådde, ville bara dö.. Idag är de jätte mkt bättre men ändå inte helt okej, så ska till doktorn och kolla om han kan göra ngt åt de..

Medans jag legat halv död i min säng har jag tittar på The legend of the seeker på den bärbara!, Jäkla bra serie dedär.. om man tycker om overkliga saker.. haha!
Min kära bror K flippa sönder på mig förut för att jag inte hade satt på utorrent, så jag fick ladda ner skiten igen,. så nu har vi dubbelt av avsnitten på datan.. Gud vad han är snäll min bror ;)

Nu har jag fått ner ännu ett avsnitt ;), See ya!

Pussen/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar