måndag 1 mars 2010

Bara massa tjöööt!

Hej!

Sitter för tillfället hos min Boy. Det brukar jag göra nu för tiden känner jag men det finns inget negativt i det :) Jag försöker leta som en idiot efter min balklänning på internet för jag vill se exakt hur den ser ut, blir ju fan orolig alltså. Men jag och pontus ska åka till mamma i helgen så då ska vi hämta klänningen eller i värsta fall byta.

Handlade upp mina pengar idag med, fy. Det känns hemskt.. Fick pengar i fredags och nu är dom redan slut. Nog första gången jag har riktig ångest, det ska fan inte blir mer shopping på ett tag nu. MÅSTE spara fickpengar till Turkiet..

Juste ja, har köpt clips till håret också. Men är så nojig över att det ser fejk ut i solljuset så vill inte ha på mig det till skolan, hihi.

Har tydligen skaffat mig en egen blogg också. Blir nog inte så mycket uppdatering där men ska försöka. Det känns jävligt gött att bara skriva lite när man har en stund över faktiskt, Klicka här för att komma till min blogg :)  Just nu är den inte riktigt i ordning men men.

Puss / K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar