torsdag 4 mars 2010

ElóEló!

Min kära kompanjon har ju skaffat sig egen blogg den lilla svikaren! Så henne lär vi nog inte få höra av så mkt framöver... Menmen, shit happens and life still goes on ;)

Imorgon är en hel vecka avtjänad på praktiken, bara tre kvar... haha!, Nästa vecka blir de konferensen med M & C... GÖTT!!

Sitter här och funderar på hur jag ska göra om väggarna på mitt rum.. vet iaf att jag vill ta bort den förbannade väven jag har på väggen.. och ha enkla vita väggar, men så ska jag ha en fondvägg men kan dock inte bestämma mig för vilken.. måste ju passa in med alla mina bilder ;D Dock kommer de göra lite ont att ta bort tapeten på ena väggen där typ alla mina vänner har skrivit.. Men har tänk ut ett sätt jag kan spara lite av som viktiga sakerna som står där... 

Nog för mig.. Blir nog ganska lugn dag för mig idag, ska nog slå lite på säcken.. Lite dåligt humör som måste ur mig ;), Mycket gladare tjej då !






Nästan hela väggen !














Martinas übersexiga fick plunta! 
Grym!!











Pussen /I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar