tisdag 13 april 2010

Våren är här !

Train – Hey, Soul Sister
Åh, fy vilken go låt! Speciellt nu i vårtider!, Våren är ju helt klart en favorit, Solbrillorna kommer fram, Byxorna kavlas upp, man får lite fräknar och kärlek bara sprutar!, Livet leker & jag älskar de:D

Faan, asså Kajsa nu får du sluta klaga på mig!, Solen lyser och de e hur nice väder som helst ute!, så inte faan  vill jag sitta inne här och skriva ;) haha!

Gick inte till skolan idag, har sovit så förbaskat dåligt nu flera dagar.. Hostad och grejer, inte kul alls.. men tror faktiskt de börjar släppa lite nu :), Åt årets första och andra glass igår ute i solen, och tror tusan jag ska ner och köpa idag med, mums för calippo cola! Fått nisch på den asså :)
Sen kommer käraste Emchen till mig, praktik imorn.. Blää, jag är så trött på att praktisera nu : P

Snart fyller min lilla stompa Martina år oxå ju, Ferre järneet :D Kul som bara den, hoppas på sjuukt bra väder och gott folk:D LOVE!



Nu blir de altanen och solen .Y

Pusspuss/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar