fredag 30 april 2010

Hejhej!



Min data är helt sjuk i huvudet... antar att den inte tycker jätte mkt om mig längre :P haha
Som ni ser nedanför ska ju mina små Kajsor åka till Turkland.. Trevligt för dem :P
Själv stannar jag här hemma, i det underbara svenska vädret.. mmhm!
Jag hoppas dom får sjukt bra väder & att dom har svinkul :)!,
Jag är inte avundsjuk för jag kommer ju iväg jag med, dock inte förens i juli.. Menmen.. De blir nice!

Ska strax tvätta mitt hår, sen åka till Hallinden & möta upp Posarn ;), Vi tänkte dra oss en sväng till torp, sen hem till mig & ikväll blir de baden! Ska bli riktigt kul att komma ut på krogen, blir inte så mycket rännande där längre..

Kajsa tycker ju att man ska slänga in en bild i varje uppdatering.. Så här kommer två från våran tripp till The Studio! Enjoy!


Jag & Kajsa!
Moi!



















Kösssss / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar