fredag 9 april 2010

SPRUTA

Åå va tråkigt att det bara jag som uppdaterar bloggen.. Isabell nu får du fasen dra dig hem ifrån fjälla!! För på söndag åker jag till fjällen och då får du ligga i!

Snart så ska jag ta bilen till Lysekil (är för övrigt hos pb för den som bryr sig) och där ska jag ta sista sprutan mot hepatit A & B. Aj, de kommer göra riktigt ont.

Juste ja, jag kanske missar jordens fest nästa helg, min kära kompis Martina ska kanske ha 19 års fest den helgen. Kanske nästa eller helgen därpå. Får hoppas innerligt på helgen därpå, för då är jag hemma ifrån Hemsedal. Martina du borde kanske tänka på vilken dag du väljer eftersom du klagar på få utgångar i bloggen?  Hm tufft val ;)

Ne nu orkar jag inte skriva mer. TODELO / K


(Slänger in en knasig bild från påsk, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar