söndag 21 februari 2010

Min balklänning

Den 5 juni ska jag gå på bal i Lysekil med Pontus om allt går som planerat.

Här har ni en bild på balklänningen i alla fall, kan inte riktigt se vilken färg det är men... Blågrönbrun? haha det är skitsvårt, blir fan lite osäker på om den är fin eller inte men skit samma. Har ju redan lagt handpenning på den, hämtar den nu i veckan.
Jag får nu fasen hoppas att jag får gå på Lysekils bal så jag inte köpt en klänning i onödan.. haha, de skulle varit lite surt faktiskt. Eftersom jag går på skolan i Uddevalla så har jag ju en egen bal på min skola, men den intresserar inte mig ett skit haha. Skulle gärna gått med Moa och Lovisa men de ska ju gå med pöjkar. Så jag får gå på babes bal istället med det är till och med bättre.

Vilket tjat det blev om detta nu, snart ska Moa komma till mig iallafall, det ska bli sköj! :D

Puss / K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar