onsdag 24 februari 2010

Kajsa x2

 Haha, Jag älskar mina småfior!

Fick nyss ett samtal av Tihi hon ringde för att kolla läget med mig eftersom jag inte är ute med dom idag, och hon berättade att hon verkligen ville att jag skulle vara där.. Sedan avslutar hon samtalet med att säga "jag älskar dig" ca 100ggr innan hon la på...

Två sekunder efter att jag lagt på luren ringer käraste Kb upp mig och vill prata med mig om ett och annat:P, och vill oxå säga att hon tycker de e så tråkigt att jag inte är ute med dom :P, Också hon avslutar med att säga att hon älskar mig massa! Strax efter vi lagt på får jag ett sms av henne där de står "asså du e så jävla bäst, du och jag så snart som möjligt!<3" eftersom vi inte träffats på så länge :D

Åååh, dom är ju bara för goaa :D, Får mej att bli tusen ggr gladare!!
Helt klart dom bästa Kajsorna som vandrat på Jorden!


Pussen / I

1 kommentar:

  1. Ett litet tips bara, byt bakgrundsfärg det blir väldigt jobbigt att läsa med svart och vitt gör ont i ögonen.
    Annars rolig blogg =)

    SvaraRadera