måndag 4 oktober 2010

massa tjöt!

Nu sitter jag här.. Mätt som en pannkaka! Jag har precis käkat soppa som jag gjort själv (vuxenpoäng) som var skitgo.. Smakade inte så jättemycket om jag ska vara ärlig men var jävligt hungrig.

Kl tre ska jag iväg och jobba och emelie kommer och hämtar mig. Fan va läskigt det är asså, att om lite mer än en vecka så ska jag klara av allt själv, kommer komma till fel hus fel dag. haha! Får hoppas att hon anställer en till som kan dela bördan med mig.. Det verkar som om de blir så än så länge.

Har jobbat på Vann hela helgen (fredag, lördag) vilket var jättekul! Jag sprang runt som en galning ibland, skulle hjälpa till att ta kunder i receptionen samtidigt som spakunder väntade på att jag antingen skulle lägga in dom i floatingen eller kurbadet. Men jag älskar när det är stressigt! Hann till och med inte att gå och käka lunch så våran underbara pratikant fick hämta mat åt mig så jag fick käka i städrummet.





En gammal bild på mig och martina! åå vad jag saknar alla utgångar som var runt jul och nyår!!!







Ser också att isabell är väldigt dålig på att uppdatera, Fydär! PUSS K

1 kommentar: