måndag 23 augusti 2010

okejdå

faan, kom på att jag behövde den här bloggen ändå ju...
Kan inte göra det allt för jobbigt för mina facebookvänner när jag hela tiden ska skriva ny status. Det blir väl jobbigt att se mig på "väggen" hela tiden. haha.

Iallfall vad jag ville skriva var att jag verkligen behöver en spark i baken just nu. En spark som gör att jag springer runt till halva sverige och söker jobb, för det är något jag ju verkligen vill göra, JOBBA. Roligast just nu hade faktiskt vart jobbet i alingsås. Det lät kul och samtidigt var något jag tycker är skoj, samtidigt som jag får bo hos mamma och slipper huset här hemma :D

Ända tråkiga med alingsås är att jag kommer så långt ifrån allt här hemma, kompisar och
Pontus. Men blir det jobb där så blir det endast under veckodagarna och de kan jag ju klara av eller? Man får i vart fall chansa lite. Jag har också sökt 3 jobb i sälen också, vet inte änns varför jag söker dom änns, jag kommer nog aldrig åka upp. Tydligen för att det var stor chans att jag skulle få det eller något.

Vet inte riktigt vart jag egentligen skulle passa bäst?



1 kommentar:

  1. Du e rolig du!!!
    Klart du ska till ALINGSÅS, puss

    SvaraRadera